من یک کولی هستم
 
پریشانی های یک دیوانه ی عصیانگر
***ای کاش من نیز خواب بودم حتی به قیمت دیدن کابوس***
 
 

 

 Broke my heart  Down the road

اون پایین جاده، قلبمو شکوندی

Spend the weekend  Sewing the pieces back on

و کل آخر هفته رو صرف بند زدن این دل شکستم کردم

Crayons and dolls pass me by

مداد شمعیا و عروسکها از کنارم رد میشن

Walking gets too boring

دیگه قدم زدن خسته کننده میشه

When you learn how to fly

وقتی پرواز رو یاد می گیری

Not the homecoming kind

انگار هیچوقت به خونه نمیرسم

Take the top off

بی خیار خونه میشم

And who knows what you might find

و کی میدونه که در آخر چی پیدا می کنی

Won’t confess all my sins

به همه گناهام اقرار نمی کنم

You can bet I’ll try it

میتونی شرط ببندی که سعیمو می کنم

But I can’t always win

ولی من که همیشه برنده نیستم

[Chorus]

‘Cause I’m a gypsy

چون من یه کولی هستم

But are you coming with me?

ولی، با من میای

I might steal your clothes

ممکنه لباستو بدزدم

And wear them if they fit me

و اگه اندازم باشن بپوشمشون

I never made agreements  Just like a gypsy

درست مثل کولیها، هیچوقت با کسی کنار نمیام

And I won’t back down

و هرگز صرف نظر نمی کنم

‘Cause life’s already hurt me

چون الانشم زندگی حصابی بهم لطمه زده

And I won’t cry

و گریه هم نمی کنم

I’m too young to die

خب من خیلی جووننم برای مردن

If you’re gonna quit me

میخوای ترکم کنی

‘Cause I’m a gypsy

چون یه کولیم

(‘Cause I’m a gypsy)

چون من یه کولیم

[Verse 2]

I can’t hide

نمیتونم مخفی بشم

what I’ve done

با خودم چیکار کردم

Scars remind me

زخمام بهم یاد آوری می کنن که

Of just how far that I’ve come

چه راه طولانی رو طی کردم

To whom it may concern

برای رسیدن به کسی که ممکنه بهم محل بده

Only run with scissors  When you want to get hurt

وقتی میخوای ظخمی بشی با قیچی بدو

‘Cause I’m a gypsy

چون من یه کولی هستم

But are you coming with me?

ولی، با من میای

I might steal your clothes

ممکنه لباستو بدزدم

And wear them if they fit me

و اگه اندازم باشن بپوشمشون

I never made agreements  Just like a gypsy

درست مثل کولیها، هیچوقت با کسی کنار نمیام

And I won’t back down

و هرگز صرف نظر نمی کنم

‘Cause life’s already hurt me

چون الانشم زندگی حصابی بهم لطمه زده

And I won’t cry

و گریه هم نمی کنم

I’m too young to die

خب من خیلی جووننم برای مردن

If you’re gonna quit me

میخوای ترکم کنی

‘Cause I’m a gypsy

چون یه کولیم

(‘Cause I’m a gypsy)

چون من یه کولیم

I said hey you  You’re no fool

گفتم هی تو، تو که احمق نیستی

If you say ‘NO’

اگه بگب نه

Ain’t it just the way life goes?

زندگی باز به راه خودش ادامه میده

People fear what they don’t know

مردم از چیزایی که نمیدونن می ترسن

Come along for the ride (Oh yeah)

بیا یه دور با هم بزنیم

Come along for the ride (ooohhh)

بیا یه دور با هم بزنیم




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : جمعه 16 تير 1391برچسب:, :: 21:15 :: توسط : دیوانه ی عصیانگر

درباره وبلاگ
عصیان می کنم به جبران خاموشی پدرانم هذیان می گویم به تاوان استدلال های پوسیده پدرانم و قربانی می کنم به ازای بوسه ای از خدایم .
نويسندگان

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 136
بازدید کل : 67979
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 119
تعداد آنلاین : 1


"عصیان می کنم به جبران خاموشی پدرانم.هذیات می گویم به تاوان استدلال های پوسیده ی پدرانم وقربانی می کنم به ازای بوسه ای از خدایم."
 
 
 
Parvin Moghri

Create Your Badge